5.9 Average
     
Edgewood, New Mexico

Route 66 RV Park

Edgewood, New Mexico


1981 Old US Rt 66
Edgewood, New Mexico 87015
Phone: Click to view

Sites: 53
Recent Rate: $$$$

Office Hours:

Monday: 9:00am - 8:00pm
Tuesday: 9:00am - 8:00pm
Wednesday: 9:00am - 8:00pm
Thursday: 9:00am - 8:00pm
Friday: 9:00am - 9:00pm
Saturday: 10:00am - 9:00pm
Sunday: 10:00am - 6:00pm

Hours above shown for Mountain Time Zone

Add Review

Latitude: 35.058385
Longitude: -106.183777

Elevation: 6677' (approximate)
Campground Overview
  • Pull-thru Sites Pull-thru Sites yes
  • Big Rig Access Big Rig Access yes
  • Tent Camping Tent Camping yes
  • Restrooms (Plumbed) Restrooms (Plumbed) yes
  • Pit Toilets Pit Toilets no
  • Showers Showers yes
  • $4.00 Shower Fee Shower Fee 4.00
  • Laundry Facilities Laundry Facilities yes
  • $3.00 Laundry Fee Laundry Fee 3.00
  • Dump Station Dump Station yes
  • $10.00 Dump Station Fee Dump Station Fee 10.00
  • Propane Available Propane Available no
  • Firewood Available Firewood Available no
  • Cabins / Cottages / Yurts Cabins / Cottages / Yurts no
  • Water Spigot Water Spigot yes
  • Picnic Shelter Picnic Shelter yes
  • RV Wash RV Wash no
  • $0.00 RV Wash Fee RV Wash Fee 0.00
  • Corral Corral no
  • Landing Strip Landing Strip no
  • Overflow Parking Overflow Parking no
Hookups & Connectivity
  • Electric (30 AMP) Electric (30 AMP) yes
  • Electric (50 AMP) Electric (50 AMP) yes
  • Water Water yes
  • Sewer Sewer yes
  • WiFi WiFi yes
  • Free WiFi Free WiFi yes
  • Cellular Phone Service Cellular Phone Service yes
  • Verizon Cellular Phone Providers Cellular Phone Providers Verizon
  • Cable or Satellite TV Hookup Cable or Satellite TV Hookup no
  • Phone Phone no
  • Central Modem Central Modem no
Amenities
  • Pets Allowed Pets Allowed yes
  • 250 Maximum Pet Size (lbs.) Maximum Pet Size (lbs.) 250
  • Pool Access Pool Access no
  • Family Friendly Family Friendly yes
  • Playground Playground no
  • Pet Area Pet Area yes
  • Waterfront Waterfront no
  • Clubhouse Clubhouse no
  • Camp Store Camp Store no
  • Cafe / Snack Bar Cafe / Snack Bar no
  • Business Center Business Center no
  • Group Camping Group Camping ?
  • Meeting Rooms Meeting Rooms no
  • Group Kitchen Group Kitchen no
  • Banquet Facilities Banquet Facilities no
  • Concierge Services Concierge Services no
Recreation
  • Walking Trail(s) Walking Trail(s) no
  • Recreation Room Recreation Room no
  • Gym/Workout Facilities Gym/Workout Facilities no
  • Beach Access Beach Access no
  • Boat Ramp Boat Ramp no
  • Marina Marina no
  • Boat Rentals Boat Rentals no
  • Fishing Fishing no
  • Golfing Golfing no
  • Bike Path(s) Bike Path(s) no
  • Bike Rentals Bike Rentals no
  • Hiking Hiking no
  • Spa Spa no
  • Horseshoe Pit Horseshoe Pit yes
  • Volley Ball Volley Ball no
  • Sports Field Sports Field no
  • Arcade Games Arcade Games no
  • Live Entertainment Live Entertainment no
  • Amphitheatre Amphitheatre no
  • Putt Putt Mini-Golf Putt Putt Mini-Golf no
  • Billiards Billiards no
  • Ping Pong Ping Pong no
  • Lake Lake no
  • Pond Pond no
  • River River no
  • Creek Creek no
  • Ocean Ocean no
  • Water Park Water Park no
  • Casino Casino no

0 Questions & Answers

These questions and answers are the opinion of an RVParkReviews’ member and not the views of RVParkReviews.com

Ask a Question About Route 66 RV Park

Review Details

Ratings overview

28 Reviews

These reviews are the opinion of an RVParkReviews' member and not the views of RVParkReviews.com

Review Count: 35
States Visited: 12
Helpful Reviews: 9

Date of Stay: March, 2017 - $35.00
Overall Rating:      

Just an overnight stay. Dirt lot, so dust on everything. RV site was very tight in width, but a long pull-thru. Nearly had to walk sideways between your slides and your neighbors'. Didn't want to unhook truck so just dealt with the unlevel-ness of the site. Share a water spigot with your neighbor - we had to add another splitter to the existing splitter to be able to connect our hose. First words as we pulled in from the greeters, "you went the wrong way". There's about four roads off of the entrance - with signs next to two of them that say "stop here and call #### for assistance" so how are you to know which one they wanted you to go down? Were still able to get to our site just fine. No typical campground map given with info about what's closeby, just a square of paper with a couple rules and wifi password. Had 1-2 bars of AT&T LTE. Water in this town tastes terrible (nothing RV park can do about that). Appreciate that the owner called me back same-day after I called a left a voicemail about making a reservation. The long length of the pull thru was helpful. This place is perfectly adequate for an overnight stay, but in my opinion, too $ for what's provided. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
C-5
Site Surface
Dirt
Site Type
Pull through
Site Space
Quite a bit longer (plenty of space) for my 5th wheel and truck (I didn't have to disconnect
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Very Close
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
No
Tips for other Campers:

Chili Hill Restaurant down the street is a gem. Very nice owners, decent food.

1 of 1 found this review helpful. Do you? Yes No Undo

Wise4me, manager at Route 66 RV Park responded to this review

Thank you for your review, very sorry you did not enjoy your stay as much as we would have hoped. We did have to park a few folks in what we consider monthly sites, due to all our 'regular' overnight spots were filled, and we were trying to help many come off the roads due to the high winds and/or rain/snow. We do have a Stop-Call for Assistance sign (505) 281-0893; but it is 'before' the Y, so that we may direct and lead you to the site. We try to help back you up, and help get you to where you need to go, but we apologize, that we didn't say: "Happy to see you, so glad you are here," as that should have been our response first, so whether my husband or myself said it, our apologies. We aren't the KOA or Resort type of RV park, so apologies on not having fancy maps, but we'll definitely look into it for future reference. We, as Park Managers, do try our best, and want our customers happy, so we apologize for the park not meeting your expectations. Kind regards, - Management.

Review Count: 7
States Visited: 6
Helpful Reviews: 1

Date of Stay: March, 2017 - $35.00
Overall Rating:      

Level sites, long pull through, but our steps faced the RV next door steps. Did not realize that until nearly set up. No privacy or room to walk in and out of my RV or for my neighbor to do the same. No frills, very basic, all dirt and dust. No picnic table or patio. Best for overnight only. Seems disorganized, could use better grooming of grounds. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Surface
Gravel
Site Type
Pull through
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Nearby
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
Yes, Convenient
0 of 1 found this review helpful. Do you? Yes No Undo

Wise4me, manager at Route 66 RV Park responded to this review

We apologize for any inconvenience in the site you were parked in. We were booked, and thought you wanted a site pretty-bad so placed you in a "normally" what was one of our monthly sites. We turned away quite a few RVers that day and evening, so would have liked to have known you were uncomfortable with your settings. It was not our intention to make you unhappy. We are very organized, so do not understand that statement and the grounds are in the middle of renovation as we are putting in more sites, so again, we apologize for any inconvenience. We have 53-sites currently and all but the tent sites were filled. We were just trying to help weary folks get off the highway. We love managing here, and do our best to accommodate in way we're able to. Thank you for your review, and hopefully if do you choose to come this way again; things will be a lot brighter. :)

Review Count: 1
States Visited: 1
Helpful Reviews: 0

Date of Stay: November, 2016 - $30.00
Overall Rating:      

We stayed here for five weeks in Oct. and November. Loved the people running the place. They were very helpful. Don't let the dirt pads fool you, because it is a really hard packed soil and the managers do a great job keeping them accessible. All the hook-up sites have a night light, which is very helpful when arriving at night. They will even help you level your camper. We will certainly stay here again when we return in the spring of 2017. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Surface
Dirt
Site Type
Pull through
Site Space
Quite a bit longer than my motorhome and a towed vehicle
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Nearby
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
Yes, Convenient
Tips for other Campers:

Check out the Airpark north of town.

Was this review helpful? Yes No Undo

Wise4me, manager at Route 66 RV Park responded to this review

Thank you Mike & Lillian for your review. We are glad you all enjoyed your stay and look forward to your return.

Review Count: 41
States Visited: 17
Helpful Reviews: 4

Date of Stay: October, 2016 - $30.00
Overall Rating:      

The management couple were really nice and helpful. Got us checked in quickly and were directed to our site. Made sure we understood how to connect to the wifi and electrical. Site was dirt but plenty long and easy to navigate. Close to the highway but not too noisey for a good nights sleep. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
a-3
Site Surface
Dirt
Site Type
Pull through
Site Space
Quite a bit longer than my motorhome and a towed vehicle
Power Hookups
20 Amp, 30 Amp, 50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Nearby
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
No
Was this review helpful? Yes No Undo

Wise4me, manager at Route 66 RV Park responded to this review

We just wanted to say thank you for your review. We try our best. :)

Review Count: 1
States Visited: 1
Helpful Reviews: 0

Date of Stay: October, 2016 - $50.00
Overall Rating:      

Half the park are long-term residents. We stayed 3 nights but we were put on the long-term side. Most sites were wide enough but ours was within 2 feet of neighbors. We literally had to step over their sewer hose when exiting our rig. (Most were wider.)

All sites required leveling blocks.

Water tasted like Alka-SeltzER so bring bottled water!

Costs $4 to use the shower house.

Nice, friendly staff. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
Not numbered
Site Surface
Gravel, Dirt
Site Type
Pull through
Site Space
Long enough for my 5th wheel and truck (I didn't have to disconnect
Power Hookups
20 Amp, 30 Amp, 50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Very Close
Sun & Foliage
Some Shade
Tow Vehicle Parking
Yes, Convenient
Tips for other Campers:

Visit the little town of Madrid. Quaint shops & lots of cool places to eat.

Was this review helpful? Yes No Undo

Wise4me, manager at Route 66 RV Park responded to this review

Thank you for reviewing this park. We appreciate all input and are glad you gave us good reviews on the service and cleanliness of the park. We apologize the site wasn't better accommodating. We are building new sites that will accommodate many in the future and will be wide enough to do so. Thanks again and the best to you all in your travels.

Review Count: 70
States Visited: 18
Helpful Reviews: 20

Date of Stay: September, 2016 - $35.00
Overall Rating:      

Nice overnight stop while traveling on I-40. Very long pull throughs. We also liked how the owner met us at the entrance, took our card, registered us without us having to shut down the rig. They guided us to site C-5. Freeway is close but we had our windows up and the noise wasn't a factor. they got fairly full at the end of the day, and we were surprised to see them guide in a huge fifth wheel with slides, right next to us. Their slide would have come within several feet of our rig. My wife mentioned this to the owner they immediately guided them away to another spot. We really appreciated them taking the extra effort to do that. No problem getting a dish and signal. Rabbitt ears gets the Albuquerque stations. We would stop there again. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
c5
Site Surface
Gravel
Site Type
Pull through
Site Space
Quite a bit longer than my motorhome and a towed vehicle
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Nearby
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
No
1 of 1 found this review helpful. Do you? Yes No Undo

Review Count: 1
States Visited: 1
Helpful Reviews: 0

Date of Stay: September, 2016 - $35.00
Overall Rating:      

We stayed here overnight while in this area of New Mexico. They have great service as far as the managers go. Very helpful and let you know you can call them anytime. That was nice. The rv park is clean, neat, old and new campers & rvs. Bathrooms clean, site were pretty level. We level every time we stop anyway, hard dirt & rock, but not loose, so that was fine too. Pet friendly. The park has several places to walk the animals. Plus for us, as well. Conveniently off the highway, not hard to locate. Full hook-ups. Will stay at again. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
D-10
Site Surface
Gravel, Dirt
Site Type
Pull through
Site Space
Just long enough for my 5th wheel (had to disconnect)
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Spacious
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
No
Was this review helpful? Yes No Undo

Review Count: 2
States Visited: 2
Helpful Reviews: 1

Date of Stay: September, 2016 - $30.00
Overall Rating:      

Great stay, excellent service, and friendly management. They are in the process of fixing the park up, working on landscape etc., but very clean. They have huge pull thru sites. We arrived after hours and they met us, and directed us into our site. Great people a definite stay again when we pass through. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Site Surface
Gravel
Site Type
Pull through
Site Space
Quite a bit longer (plenty of space) for my 5th wheel and truck (I didn't have to disconnect
Power Hookups
30 Amp, 50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Spacious
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
No
1 of 1 found this review helpful. Do you? Yes No Undo

Wise4me, manager at Route 66 RV Park responded to this review

Thanks Mike & Cathy! Lol, I just found out I could reply to reviews, so a little delayed, but doing so now. You are definitely welcome; and hope you have wonderful travels. :)

Review Count: 180
States Visited: 29
Helpful Reviews: 30

Date of Stay: August, 2016 - $35.00
Overall Rating:      

This was a good place to stop for the night while passing through. The park managers are very helpful and seem to want to make their guests happy. Our site was large enough and pretty level even though it was on the side of a hill. We had to put boards under one of the tires, but we do in most campgrounds, so that was nothing new. There was a large area for walking our dog which was a plus. AT&T cell phone and Verizon MiFi worked very well here. The RV park has its own WiFi, but it was down when we were there, so we couldn't try it. We will stay here again when we pass through on I-40. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
41
Site Surface
Gravel
Site Type
Pull through
Site Space
Long enough for my 5th wheel and truck (I didn't have to disconnect
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Nearby
Sun & Foliage
Sunny Open
Was this review helpful? Yes No Undo

Review Count: 89
States Visited: 35
Helpful Reviews: 11

Date of Stay: June, 2016 - $35.00
Overall Rating:      

The campground is located convenient to I-40. All the sites are level pull throughs (some long) with good hookups. The WiFi is non-existent. The owner said it was our problem, because she had WiFi. She said the WiFi name should appear on our phone, but it simply wasn't there and could not be searched. Normally, this may not have been a big issue with us, but the owner bragged about it and we did need it that evening. The park itself is very dusty. The water is simply terrible. It is clear but tasted awful. So we used our bottled water. For those who use the bath house, the showers cost $2/3 minutes. Washer and dryer is $3 each. If in the area again, we will look for another choice. If you are stuck, it will work for overnight. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Surface
Gravel, Dirt
Site Type
Pull through
Site Space
Quite a bit longer than my motorhome and a towed vehicle
Power Hookups
50 Amp
Sewer Connection
Yes

Campground Details

Space Between Lots
Spacious
Sun & Foliage
Sunny Open
Tow Vehicle Parking
No
1 of 1 found this review helpful. Do you? Yes No Undo

Review Count: 67
States Visited: 19
Helpful Reviews: 4

Date of Stay: May, 2016 - $35.00
Overall Rating:      

We stopped for a night while traveling home; and knew we couldn't go further for the evening, so did a search and found this. It's easy to find, convenient off the Interstate. We couldn't say as for the restrooms/showers because we had our own to us; the gal-Kathryn running the RV Park was friendly enough. . . drove us right to our spot-level and back to check that things were ok. No problems with electric, water, wifi & TV was great! We would stay again for a night, as it's a good drop off point. Appeared many full-timer/long term people, but didn't bother us and it wasn't noisy. We camped at Route 66 RV Park in a Fifth Wheel.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
C-1
Site Surface
Dirt

Campground Details

Space Between Lots
No Others In Sight, Spacious
Sun & Foliage
Sunny Open, Some Shade
Was this review helpful? Yes No Undo

Review Count: 2
States Visited: 2
Helpful Reviews: 0

Date of Stay: February, 2016 - $35.00
Overall Rating:      

Campground is filthy with trash and garbage everywhere. Sites are not level and are mostly dirt. WiFi does not work. Sites very close to each other. Staff person was pleasant. We camped at Route 66 RV Park in a Travel Trailer.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
D15
Site Surface
Dirt

Campground Details

Space Between Lots
Very Close
Sun & Foliage
Sunny Open
Was this review helpful? Yes No Undo

Review Count: 4
States Visited: 3
Helpful Reviews: 0

Date of Stay: November, 2015 - $35.00
Overall Rating:      

Nice little park on the way through New Mexico. all overnight sites are pull through. Nothing fancy but a nice place to rest. No issues with a 80 ft rig. yes 80 ft. Nice bathrooms and laundry. Gravel dirt mix but no issues. very sweet hostess. Good wifi. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
C5
Site Surface
Gravel, Dirt

Campground Details

Space Between Lots
Spacious
Tips for other Campers:

Many places to eat near by. Many parts stores and a super Walmart in the middle of nowhere around the corner. A Smith's grocery store 1/4 mile away. Kroger.

Was this review helpful? Yes No Undo

Review Count: 111
States Visited: 37
Helpful Reviews: 26

Date of Stay: August, 2015 - $35.00
Overall Rating:      

This is an okay place for traveling through .We spent 1 night. Easy access off I-40. Sites are long, pull-thru, gravel and dirt. We had to work a little to level. No cable, but we were able to get some OTA channels. WiFi worked well most of time. Would slow down at times. Verizon cell coverage good. We would stay here again if traveling through. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Surface
Gravel

Campground Details

Space Between Lots
Spacious
Sun & Foliage
Sunny Open
Was this review helpful? Yes No Undo

Review Count: 2
States Visited: 2
Helpful Reviews: 1

Date of Stay: March, 2015 - $30.00
Overall Rating:      

A great place to pull of the road. Wow, some big rigs stayed here. A Prevost bus on gravel with a huge 2 story trailer pulled in with ease. Only a few huge sites and they filled up on a week night. Big guys do not need to unhook. A Denny's, Chili's coming, and a Great Groceries and a super Walmart all in about a mile. Even Autozone and O'Reilly Auto Parts 1/4 mile away. We needed Rotella and it was with in walking distance. The park manager even offered us a ride. We walked and ate supper at Chili Hills around the corner while out getting oil and the food was great. Small town with everything you need to rest just 27 miles east of ALB, N.M. We camped at Route 66 RV Park in a Motorhome.

Value
     
Clean Restrooms
Service
     
Clean Showers
Cleanliness
     

Site Details

Campsite
     
Site Number
C1
Site Surface
Gravel
Campsite Features
Picnic Table

Campground Details

Space Between Lots
Spacious
Sun & Foliage
Some Shade
Tips for other Campers:

Call ahead if you are a big boy rig and make reservations if you a member of SASS for they fill up. Also a great wild life zoo 2 miles from the park.

1 of 2 found this review helpful. Do you? Yes No Undo

Folks who viewed this campground also viewed:

Are you affiliated with Route 66 RV Park ?

Register below to access FREE and enhanced features.

ENHANCEMENTS INCLUDE:

Access Icon

Expanded Access & Listings

Access to marketing tools, ability respond to reviews and monitor performance as well as expanded listings.

Page Insights Icon

View Page Insights & Stats

Essential Marketing resources, page insights, daily reports, setup and manage notifications of newly posted reviews.

Reviews Icon

Manage your reviews

Review and respond to customer feedback, post review replies.

Manage Icon

Manage your RV Park Reviews Page

Expand your listing, Add photos and videos, update business details and more.

Helpful Tools Icon

Helpful Tools

Access the Help Center. Business development tools, forms and other tools to encourage your campers to post and promote your park. Widgets and Badges for use on your Park website.


We're continuing to improve our Campground Owner Management system and more enhancements are coming soon. Features subject to change.

;